Inainte de a pleca sa incarcati sistemul de aer conditionat al masinii dumneavoastra, trebuie sa aflati daca masina foloseste noul R143 sau vechiul refrigerant R12. Cea mai buna metoda pentru a determina acest lucru este sa verificati cartea tehnica a masinii sau cartea pentru reparatii.
Daca ati achizitionat masina de noua trebuie sa aveti aceste manuale, in caz ca masina a fost achizitionata la second hand si nu aveti aceste carti, incercati sa aflati detalii pe forumuri sau contactati vechiul proprietar pentru a cere mai multe informatii.
Daca masina dvs. a fost fabricata dupa anul 1994, sunt sanse mari sa aveti noul refrigerant R143. Daca masina dumneavoastra utilizeaza vechiul agent frigorific R12, trebuie sa mergeti la un service specializat in incarcare cu freon auto si sa inlocuiti agentul frigorific.
Daca sistemul dumneavoastra de aer conditionat a fost incarcat cu freon si dupa o perioada scurta de timp are nevoie din nou de incarcare, trebuie sa verificati instalatia si sa determinati pe unde se scurge freonul din instalatie.
Pentru testarea istalatiei si depistarea scurgerilor de freon se foloseste o substanta colorata, care se introduce in instalatie si care va fi vizibila in ultra violet in locurile unde au loc scurgerile. Acest test se efectueaza sub presiune cu sistemul de aer conditionat inchis, exact cum ati conduce in conditii normale. Testul este o ideie foarte buna daca va ganditi sa incarcati sistemul de aer conditionat, deoarce incarcarea unui instalatii imperfecte unde sunt prezente fisuri este o pierdere de timp si de bani.
Pentru mai multe detalii despre incarcarea cu freon auto click aici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu