joi, 1 mai 2014

Spalatorii auto sector 1 Bucuresti, pareri PRO si Contra

Este al treilea articol in care imi doresc impreuna cu voi sa oferim informatii utile celor care vor sa-si spele autoturismul intr-o spalatorie din sectorul 1.

O sa incerc sa organizez toate spalatoriile din toate sectoarele din Bucuresti + in functie de informatiile pe care mi le furnizati voi oferi informatii si despre celelalte locatii din tara

Puteti comenta la acest articol experienta voastra in spalatoriile auto din sectorul 1.

De asemenea si posesorii de spalatorii auto/ angajatii pot sa-si exprime parerile vizavi de locul in care lucreaza.

Poate aveti o parere si despre:

Spalatorii auto sector 2 Bucuresti

Spalatorii auto sector 3 Bucuresti

Spalatorii auto sector 4 Bucuresti

Spalatorii auto sector 5 Bucuresti

Spalatorii auto sector 6 Bucuresti

Spalatorii auto Afumati

Spalatorii auto Pipera

spalatorii auto sector 1 bucurestispalatorie auto din sector 1 bucuresti


2 comentarii:

  1. Nu am curaj sa-mi public identitatea dar vreau sa va spun un baiat de la Spalatoria auto Concorso, sector 1 mi-a furat ochelarii din masina in gluma zice el

    In schimb servicii de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Recomand spalatoria Auto Clinique, chiar sunt de super calitate si nu am avut probleme cu ei niciodata.

    Astept si alte pareri.

    Spalatoria este pe Soseaua Chitilei, nr. 7

    RăspundețiȘtergere