Noul coupe din clasa mijlocie reprezinta punctul de plecare pentru urmatoarele modele, din punct de vedere tehnic si al design-ului, pentru constructorul nipon. Acesta a fost prezentat Salonul Auto de la Paris, sub forma unui model ceva mai compact fata de predecesorul sau prezentat la Detroit, la inceputul anului, Lexus LF-LC, cu tractiune pe spate, iar sistemul de propulsie este hybrid 100%.
Motorul pe benzina de 2.5 litri care propulseaza acest coupe va ajunge curand pe modele de serie in gama producatorului. Performanta sportiva se imbina fericit cu consumul redus de emisii (mai putin de 100 grame CO2/km). Lexus mizeaza pe acest sistem de propulsie ca pe cel mai eficient din clasa sa, cu peste 2 CP/gram CO2.
Sistemul Lexus Hybrid Drive foloseste un motor cu 4 cilindri de 2.5 DOHC, cu motor electric compact. Sistemul beneficiaza de aportul unui generator, al unei baterii ultra-performante si de o unitate de control a puterii. Asadar, acest coupe din gama premium, de talie mijlocie, garanteaza o experienta imbunatatita de condus si tehnologie inovatoare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu