luni, 11 martie 2013

Glin Service, pareri despre un service de roti unde sa nu mai mergi a doua oara

In aceasta dimineata, chiar daca este urat afara, am inceput campania de primavara, m-am dus si eu ca tot romanul la un service de roti sa-mi pun cauciucurile de vara.

Am auzit de la niste prieteni ca in Glina-Catelu este un service de roti foarte bun, ieftin si unde nu este coada.

Am intrat pe internet am gasit locatia (Glin Service) , din pacate nu aveau site, sau nu le mergeau site-ul, mi-am configurat GPS-ul si am plecat, la 9:30 am ajuns in zona, dar spre uimirea mea era doua service-uri de roti fata in fata, unul galben Glin Service la care mi-am propus sa merg si era pe partea mea de mers si unul verde Auto Agusta.

Am oprit, am dat un “buna ziua” si am primit un “ia zi boss cu ce te ajutam” de la o persoana mai neagra “la suflet”.

Am vazut afis mare schimb anvelope 50 lei si am zis ca este ziua mea norocoasa DAR am vrut sa ma asigur ca asa este si am intrebat persoana cu care m-am salutat si am primit urmatorul raspuns: “ Frate asa scrie dar daca este mai greu de desfacut la tine mai lasi si tu o suta doua acolo”.
Am multumit, am urcat in masina si am plecat, nu m-am dus nici peste drum, nu m-am mai dus nicaieri, pur si simplu nu vroiam sa mai vad service-uri in fata ochilor.
Am tras o concluzie Glin Service, 100% este un service de care nu vreau sa mai aud si un service de roti unde sa nu mai mergi a doua oara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu